Αποπνικτικό το κέντρο του Λαγκαδά με τα αμάξια

Αποπνικτικό το κέντρο του Λαγκαδά με τα αμάξια .
Ενδεικτικό της νοοτροπίας που έχουν κάποιοι ασυνείδητοι οδηγοί στο κέντρο του Λαγκαδά προκαλεί ανησυχίες στους πολίτες .
Τις τελευταίες ήμερες έχουμε δεχτεί πολλές καταγγελίες και ακόμη δεν μπήκαμε στην αρχή του Καλοκαιριού .
Παρκάρουν όπου να ναι και κυριότερα στις διαβάσεις των πεζών που εκτός από τα αμάξια μπορείς να πέσεις και σε ένα τραπεζάκι η σε ένα κατάστημα όπου οδηγεί η διάβαση στην τζαμαρία ..
Τα πεζοδρόμια είναι σχεδόν πάντα στενά, γεμάτα με εμπόδια ή παρκαρισμένα οχήματα. Οι πεζοί στις περισσότερες περιπτώσεις αναγκάζονται να περπατούν στον δρόμο» με κίνδυνο την ζωή τους.
Με σλάλομ ανάμεσα σε παρανόμως παρκαρισμένα αυτοκίνητα, μοιάζει η κίνηση της κυρίας με το βρέφος στο καροτσάκι. Συνηθισμένη εικόνα, σε δρόμους, αφού οι αρμόδιες αρχές έχουν πάψει προ πολλού να συγκινούνται από παρόμοια περιστατικά καθώς και ο δήμος διότι δεν υπάρχει Δημοτική Αστυνομία .
Έχουμε φτάσει στο παγκόσμιο επίπεδο, ο δήμος να βάλει δημοτικό υπάλληλο παύλα χωροφύλακα για να υπενθυμίζει τους οδηγούς να μην παρκάρουν και να τρέχει από πίσω τους για να μην παρκάρουν .

Εμεις περιμένουμε τις φώτο πολιτών ανάλογης κατάστασης μαζί και προβλήματα που θα αντιμετωπισετε στην πόλη μας και εμείς θα τις δημοσιεύουμε ανώνυμα προς τον πολίτη , στην σελίδα μας στο facebook για να μπορέσουμε να βάλουμε ένα λιθαράκι στην πόλη μας που ζούμε και αναπνέουμε .

ΕΜΑΙΛ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣlivelagadas@gmail.com η στην σελίδα μας στο Facebook στα μηνύματα …

Παρακάτω σας γνωστοποιούμαι τα δικαιώματα των πολιτών .

Θα πρέπει όλοι να γνωρίζουμε ότι η Χάρτα των Δικαιωμάτων του Πεζού εγκρίθηκε το 1988 από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και αναφέρει τα εξής:
1. Ο πεζός έχει δικαίωμα να ζει σε ένα υγιές περιβάλλον και να απολαμβάνει όλα όσα προσφέρουν οι δημόσιοι χώροι…
2. Ο κάτοικος έχει δικαίωμα να ζει στα κέντρα των πόλεων και να μπορεί να προσπελαύνει τα σημαντικότερα σημεία τους περπατώντας είτε με ποδήλατο ..
3. Τα παιδιά, οι ηλικιωμένοι και τα άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν το δικαίωμα να απαιτούν από την πόλη να διευκολύνει την κοινωνική τους επαφή ..
4. Για τα άτομα με ειδικές ανάγκες πρέπει να προβλεφθούν ρυθμίσεις που θα μεγιστοποιούν την ανεξαρτησία των μετακινήσεών τους..
5. Ο πεζός δικαιούται αστικών κέντρων σχεδιασμένων αποκλειστικά γι’αυτόν, όσο γίνεται πιο εκτεταμένων, και αποκλειστικών δικτύων κίνησης σύντομων και ασφαλών.
6. Ο πεζός μπορεί να διεκδικεί όρια εκπομπής θορύβου και ρύπων από τα οχήματα, τη δημιουργία «πνευμόνων πρασίνου» στην πόλη, τη θέσπιση ορίων ταχύτητας, την αποτελεσματική προστασία της κίνησής του στην πόλη, την τροποποίηση της νομοθεσίας ώστε κατά τα ατυχήματα με εμπλοκή πεζού και αυτοκινήτου ο οδηγός να υφίσταται τις οικονομικές συνέπειες έστω και αν δεν φέρει την ευθύνη..
7. Ο πεζός πρέπει να μετακινείται ανεμπόδιστα, κάτι που πρέπει να εξασφαλίζεται με την ολοκληρωμένη χρήση των συλλογικών μέσων μεταφοράς..
8. Κάθε κράτος μέλος οφείλει να παρέχει πλήρη και κατανοητή πληροφόρηση ως προς τα δικαιώματα του πεζού και τις εναλλακτικές οικολογικές μορφές μετακίνησής του προς κάθε κατεύθυνση και ιδιαίτερα προς τα παιδιά ήδη από τα πρώτα τους βήματα στο σχολείο.
Είναι καιρός να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας :
1. Ελεύθερη και απρόσκοπτη διαδρομή για τους πεζούς :
* Πεζοδρόμια χωρίς μηχανάκια, παρκαρισμένα αυτοκίνητα, κολόνες ΔΕΗ-ΟΤΕ, σηματοδότες
* Πεζοδρόμια χωρίς τραπεζάκια, εμπορεύματα και διαφημίσεις
* Διαβάσεις πεζών με σηματοδότες σε λογικές αποστάσεις προσέγγισης
* Διαβάσεις χωρίς κάγκελα, κάδους, ζαρντινιέρες
2. Ασφαλή κίνηση χωρίς ατυχήματα για τους πεζούς :
* Αποκατάσταση στις κακοτεχνίες πεζοδρομίων, κράσπεδων, καλυμμάτων αποχετεύσεων κλπ.
* Κατάλληλη σήμανση για άτομα μειωμένης κινητικότητας
* Διάνοιξη και διαμόρφωση πεζοδρομίων
* Παραχώρηση προτεραιότητας στους πεζούς, να σταματούν τα οχήματα στις διαβάσεις
Χρειάζεται:
1. Αναβάθμιση στις πεζή διαδρομές, απελευθέρωσή τους από οχήματα και άλλα εμπόδια
2. Ενημέρωση και βελτίωση στη συμπεριφορά των οδηγών και των πεζών
3. Αγωγή και όχι ποινικοποίηση των πεζών
4. Οι οδηγοί να χρησιμοποιούν φρένο και όχι κόρνα
5. Θέσπιση και έλεγχος από την Πολιτεία ανώτατου ορίου ταχύτητας 35χλμ/ώρα
6. Οι τροχονόμοι να δίνουν προτεραιότητα και να βοηθούν τους πεζούς

livelagadas

Ιωάννης Γιάννογλου Εκδότης - Live Lagadas News Έχει διατελέσει ρεπόρτερ στις εφημερίδες της Θεσσαλονικης κι έχει εργαστεί σε διάφορα ηλεκτρονικά μέσα. Το 2012 δημιούργησε την πρωτη Ιστοσελίδα καταγγελιών σε συνεργασία με κρατικές υπηρεσίες η αναζήτηση για νέα πράγματα τον οδήγησε στην ίδρυση του livelagadas.gr σε συνεργασία με μεγάλα ειδησεογραφικά για μια πιο αξιόπιστη πηγή ειδήσεων με σοβαρότητα .Έχει εργαστεί επίσης στο παρελθόν ως μουσικός παραγωγός σε ραδιοφωνικούς σταθμούς όπως ο Ράδιο Γαλαξίας και ο FM. Eιναι δημοσιογραφικό μέλος της ΕΣΔ .

Με την περιήγησή σας στο http://livelagadas.gr/ αποδέχεστε την χρήση cookies. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close