Εγκαίνια και επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ για ανάπτυξη δικτύου Μασούτης

Επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ για ανάπτυξη δικτύου και 80 εκατ. ευρώ για προωθητικές ενέργειες στη φαρέτρα της αλυσίδας για το 2019.

Επέκταση δικτύου, ριζικές ανακαινίσεις καταστημάτων και ένα επενδυτικό πρόγραμμα για ανάπτυξη νέων σημείων πώλησης 25 εκατ. ευρώ και 80 εκατ.ευρώ για προωθητικές ενέργειες, είναι μερικά από τα όπλα που διαθέτει στη φαρέτρα της, για το 2019, η «Μασούτης».

Στο πλαίσιο αυτό πρόσθεσε έναν ακόμη κρίκο στην μακριά αλυσίδα των καταστημάτων της, αυτή τη φορά στην οδό Δελφών, στο νούμερο 113. Πρόκειται για ένα κατάστημα 600 τμ που αναπτύσσεται σε ένα επίπεδο και περιλαμβάνει οπωροπωλείο, κρεοπωλείο, αρτοπωλείο και έτοιμο φαγητό. Το νέο κατάστημα, που θα εγκαινιαστεί την ερχόμενη Πέμπτη, δημιουργεί 20 νέες θέσεις εργασίας.

Μία μέρα μετά, όπως εξηγεί μιλώντας στη Voria. gr, o διευθυντής marketing της εταιρείας, Σταμάτης Δαυίδ, θα γίνουν τα εγκαίνια του ριζικά ανακαινισμένου καταστήματος της Μασούτης, στην οδό Αγίας Σοφίας 46. Πρόκειται για ένα κατάστημα 550 τμ, που αναπτύσσεται σε δύο επίπεδα και απασχολεί 28 άτομα.

Τα τμήματα που διαθέτει είναι αντίστοιχα με αυτά του νέου καταστήματος στην οδό Δελφών.
Αξίζει να σημειωθεί πως είχαν προηγηθεί, στις 18 Μαρτίου τα εγκαίνια ενός ακόμη καταστημάτος, στην καρδιά της Αθήνας, στην οδό Αμερικής 11, στο Κολωνάκι. Πλέον ο όμιλος αριθμεί 332 καταστήματα πανελλαδικά, ενώ συνολικά για τη χρονιά που διανύουμε αναμένεται να λειτουργήσει συνολικά περί τα 15 νέα καταστήματα, εκ των οποίων 10 στην Αθήνα.

Ωστόσο δεν αποκλείται ο αριθμός να αυξηθεί κατά τι, αν προκύψουν οι κατάλληλες συνθήκες και απαιτήσεις, καθώς το ενδιαφέρον είναι μεγάλο για διάφορες περιοχές της χώρας. Παράλληλα την τρέχουσα χρονιά ο όμιλος Μασούτη έχει προγραμματίσει την υλοποίηση ενός μεγάλου προγράμματος ανακαινίσεων σε καταστήματα που βρίσκονται πανελλαδικά.

Προσφορές και προωθητικές ενέργειες

Η εταιρεία, που απασχολεί πανελλαδικά περισσσότερους από 8.150 εργαζόμενους, περιλαμβάνει για την τρέχουσα χρήση στα σχέδιά της ανάπτυξη όλων των τύπων καταστημάτων, από κατάστημα ευκολίας (convenience store) έως υπεραγορές.

Για τη δημιουργία των νέων καταστημάτων οι επενδύσεις αναμένεται να αγγίζουν τα 25 εκατ. ευρώ ενώ η εταιρεία επενδύει φέτος και άλλα 80 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση προγράμματος προσφορών και προωθητικών ενεργειών, που αποτελεί τον έτερο πυλώνα της.

Κίνηση στρατηγική, καθώς οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες κινούν, πλέον, την αγορά.

Από πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) προκύπτει πως 9 στους 10 καταναλωτές αγοράζει προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά.

Με 6 στους 10 καταναλωτές να δηλώνει πως οι προσφορές και εκπτώσεις είναι ο κύριος λόγος για να επιλέξουν το σουπερμάρκετ που θα επισκεφθούν. Ενδεικτικό του βαθμού υιοθέτησης προσφορών είναι ότι το 44% δηλώνει ότι αναβάλει τις αγορές του μέχρι να βρει την κατάλληλη προσφορά στα είδη που επιθυμεί να αγοράσει.

Πηγή: https://www.voria.gr/article/thessaloniki-neo-katastima-masoutis-stin-odo-delfon

livelagadas

Ιωάννης Γιάννογλου Εκδότης - Live Lagadas News Έχει διατελέσει ρεπόρτερ στις εφημερίδες της Θεσσαλονικης κι έχει εργαστεί σε διάφορα ηλεκτρονικά μέσα. Το 2012 δημιούργησε την πρωτη Ιστοσελίδα καταγγελιών σε συνεργασία με κρατικές υπηρεσίες η αναζήτηση για νέα πράγματα τον οδήγησε στην ίδρυση του livelagadas.gr σε συνεργασία με μεγάλα ειδησεογραφικά για μια πιο αξιόπιστη πηγή ειδήσεων με σοβαρότητα .Έχει εργαστεί επίσης στο παρελθόν ως μουσικός παραγωγός σε ραδιοφωνικούς σταθμούς όπως ο Ράδιο Γαλαξίας και ο FM. Eιναι δημοσιογραφικό μέλος της ΕΣΔ .

Με την περιήγησή σας στο https://livelagadas.gr/ αποδέχεστε την χρήση cookies. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο