Οι μαθητές έκοψαν “κλήσεις” στους οδηγούς γιατί ΟΧΙ και στον Λαγκαδά

Οι μαθητές έκοψαν “κλήσεις” στους οδηγούς γιατι ΟΧΙ και στον Λαγκαδά να γίνει το ανάλογο , που όπου και διάβαση και ένα αμάξι .
Οι μαθητές, με τη συνδρομή αστυνομικών από το Α.Τ. Αμμουδάρας, σταματούσαν οδηγούς αυτοκινήτων και δικύκλων στην λ. Ελ. Βενιζέλου, μοιράζοντας συμβολικές “κλήσεις” σε παραβάτες αλλά και βραβεία σε οδηγούς που τηρούσαν τον Κ.Ο.Κ. Μια ακόμα διαδραστική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Γενικού Λυκείου Γαζίου, στο κέντρο της πόλης, στο πλαίσιο των δράσεων ασφαλούς οδήγησης που υλοποιούνται στο Δήμο Μαλεβιζίου. Οι μαθητές, με τη συνδρομή αστυνομικών από το Α.Τ. Αμμουδάρας, σταματούσαν οδηγούς αυτοκινήτων και δικύκλων στην λ. Ελ. Βενιζέλου, μοιράζοντας συμβολικές “κλήσεις” σε παραβάτες αλλά και βραβεία σε οδηγούς που τηρούσαν τον Κ.Ο.Κ., ενημερωτικό υλικό και αυτοκόλλητα με μηνύματα ασφαλούς οδηγικής συμπεριφοράς. Στην εκδήλωση συμμετείχε ο Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Μαλεβιζίου Μ. Παπαδομανωλάκης, αστυνομικών του Α.Τ. Αμμουδάρας Ν. Βερβελάκης και Γ. Μιχελάκης, η Λυκειάρχης Ρ. Λεμονή, οι καθηγητές Ν. Στεφανιδης.

livelagadas

Ιωάννης Γιάννογλου Εκδότης - Live Lagadas News Έχει διατελέσει ρεπόρτερ στις εφημερίδες της Θεσσαλονικης κι έχει εργαστεί σε διάφορα ηλεκτρονικά μέσα. Το 2012 δημιούργησε την πρωτη Ιστοσελίδα καταγγελιών σε συνεργασία με κρατικές υπηρεσίες η αναζήτηση για νέα πράγματα τον οδήγησε στην ίδρυση του livelagadas.gr σε συνεργασία με μεγάλα ειδησεογραφικά για μια πιο αξιόπιστη πηγή ειδήσεων με σοβαρότητα .Έχει εργαστεί επίσης στο παρελθόν ως μουσικός παραγωγός σε ραδιοφωνικούς σταθμούς όπως ο Ράδιο Γαλαξίας και ο FM. Eιναι δημοσιογραφικό μέλος της ΕΣΔ .

Με την περιήγησή σας στο https://livelagadas.gr/ αποδέχεστε την χρήση cookies. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close