Μπορεί το κόστος να είναι μόλις 30 λεπτά για τα ΙΧ, (αφού αυτό αντιστοιχεί για την χιλιομετρική απόσταση μεταξύ κόμβου Τιτάν και κόμβου Λαγκαδά, όμως η ταλαιπωρία που υφίστανται οι οδηγοί είναι μεγαλη καθώς δουλεύει ενα σταθμος .
Το κόστος σε κατανάλωσης καυσίμου από την αναμονή στα διόδια εχουν ανεβεί κατακόρυφα συν οτι ολοι οι παράπλευροι δρόμοι εχουν κατακλυστεί με αμάξια και φορτηγά με συνεχείς τροχαία .
Η ουρά που δημιουργείται φτανει μεχρι την κορυφή στο Δερβένι ενω στην έξοδο απο Λαγυνά προς Θεσσαλονίκη φτάνει μεχρι τις γέφυρες με αποτέλεσμα τα νεύρα των οδηγών χτυπούν κόκκινο.
Μετα απο Καταγγελίες η Τροχαία επεμβαίνει για να ανοίξει τις μπάρες για να περνούν ελεύθερα τα οχήματα.
Αποδεικνύεται στην πράξη λάθος η χωροθέτηση στο συγκεκριμένο σημείο (στροφή), καθώς από την μια υπάρχει μεγάλη κίνηση τόσο τοπική, όσο και προς την Καβάλα.
Μένει να δούμε αν τα προβλήματα θα ομαλοποιηθούν, η το σημείο θα αποτελέσει νέα πληγή για την κυκλοφορία κι όλα αυτά για 0,30€
Εμείς με αρθρα μας είχαμε επισημάνει από την πρώτη στιγμή πριν ακομη ξεκινήσει η κατασκευή τους να μην κατασκευαστούν και την ανάγκη να μελετηθεί ένας τρόπος, να μην υπάρχουν διόδια πολλά στην Εγνατία, τα οποία αυξάνουν το κόστος των μετακινήσεων, αλλά και όπου κι αν επέλεγαν οι αρμόδιοι να τοποθετήσουν να μην δημιουργούνταν προβλήματα στην κυκλοφορία.
Είναι προφανές ότι οι αρμόδιοι εδώ έκαναν αστοχία στη μελέτη του συγκεκριμένου σημείου.