Edit Content

Η καθημερνή σας ενημέρωση για τον Δήμο Λαγκαδά, την Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο δωρεάν στο διαδίκτυο

Χρυσοστόμου Σμύρνης 25

+30 6907651080

Παρασκευή 29/03/2024

Το πλυντήριο ξέπλυμα χρήματος έχει όνομα Λουτρά Λαγκαδά

πλυντήριο ξέπλυμα,χρήματος,όνομα,Λουτρά Λαγκαδά,

Το πλυντήριο ξέπλυμα χρήματος έχει όνομα Λουτρά Λαγκαδά με συνεχόμενους καταλογισμούς  ακόμη και Σήμερα …..

Είναι ένα τίτλος που μπορεί να μπει μεταγενέστερα απ την στιγμή που θα τελειώσει ο δικαστικός Γολγοθάς με τους ελέγχους από τον δήμο Λαγκαδά και από την στιγμή που θα αποφανθεί η δικαιοσύνη …

Τώρα προσωρινά κάνουμε υπομονή όλοι μαζί …….

Με μεγάλη έκπληξη διαβάσαμε τα δελτία τύπου από μια παράταξη που διαλύθηκε και νομίζει ο πρώην δήμαρχος ότι θα συνεχίσει να λέει τα ψέμματα  και να κάνει προεκλογικές φιέστες σε αυτά που ρήμαξε ..

Ενα μεγάλο ψέμα στο δελτίο τύπου που είχε εκδοθεί , είναι ότι άφησε συνολικές υποχρεώσεις κάτω τον 300,000,00 ευρώ στα Λουτρά Λαγκαδά …….

ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΡΚΟΥ ΟΤΑΝ ΑΝΕΛΑΒΕ  ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΣΤΑ ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ .

Σημείο αναφοράς είναι ότι αυτο το πόρισμα είναι στα χέρια του εισαγγελέα διαφθοράς …..

1.ΙΚΑ αφορούν το μεγαλύτερο ποσό από 1/11/2011 έως 31/8/2014 234.000€

2.ΔΟΥ 59.000€

3.Μισθοδοσία Αορίστου (απλήρωτοι από 11/2013)+ ΑΜΕΑ (απλήρωτοι από 9/2013)+πλησίον σύνταξης (απλήρωτοι από 12/2013) +δίμηνα 4-6/2014, 25 άτομα + δίμηνα 7-9/2014, 22 άτομα 230.000€

4.ΔΕΗ απλήρωτοι λογαριασμοί από 11/2013 142.000€

5.ΔΕΗ διακανονισμός με τον Δήμο Λαγκαδά 2012 20.000€

6.Δάνειο Τράπεζα Πειραιώς ληξιπρόθεσμο. 82.000€

7.Προμηθευτές περίπου 100.000€

8.Επιταγές (ανεξόφλητες) 77.336€

9.Δέσμευση τραπεζικού λογαριασμών δικηγορών Σμυρναίου 16.000€

10.ΤΑΠΙΤ 7 έως 11/2013 3.911€

11.Ένωση ξενοδόχων θεσ/νίκης από (2011-2012-2013) 1.500€

12. ΑΕΠΙ 2013-2014 2.075€

13.ΔΕΥΑΛ 31.000€

14.Επιταγή σε ιδιώτη (λόγω Ταμειακής διευκόλυνσης στα Λουτρά) 6.000€

————–

Σύνολο 1.004.822€

ΕΔΩ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ , ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ……

ΕΔΩ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΟΥΤΡΩΝ ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΚΑΙ ΤΙ ΒΡΗΚΕ ….

Τα παρακάτω κατέθεσε στο Δημοτικό Συμβούλιο της Τρίτης, 11 Φεβρουάριος 2015 ο Δημήτρης Μάρκου:

Με το έγγραφο υπ΄αριθμ. 423/17-10-2014 που εστάλη στον πρώην πρόεδρο για να έρθει να μας παραδώσει την επιχείρηση και κατόπιν στο εξώδικο που του στείλαμε τον 11/2014 δεν είχαμε καμιά απάντηση .

Αυτά τα οποία μπορέσαμε μόνοι μας να διαπιστώσουμε, διότι δεν ήρθε κανείς να μας παραδώσει την επιχείρηση των λουτρών από την απελθούσα διοίκηση, είναι τα εξής:

1.ΙΚΑ αφορούν το μεγαλύτερο ποσό από 1/11/2011 έως 31/8/2014 234.000€

2.ΔΟΥ 59.000€

3.Μισθοδοσία Αορίστου (απλήρωτοι από 11/2013)+ ΑΜΕΑ (απλήρωτοι από 9/2013)+πλησίον σύνταξης (απλήρωτοι από 12/2013) +δίμηνα 4-6/2014, 25 άτομα + δίμηνα 7-9/2014, 22 άτομα 230.000€

4.ΔΕΗ απλήρωτοι λογαριασμοί από 11/2013 142.000€

5.ΔΕΗ διακανονισμός με τον Δήμο Λαγκαδά 2012 20.000€

6.Δάνειο Τράπεζα Πειραιώς ληξιπρόθεσμο. 82.000€

7.Προμηθευτές περίπου 100.000€

8.Επιταγές (ανεξόφλητες) 77.336€

9.Δέσμευση τραπεζικού λογαριασμών δικηγορών Σμυρναίου 16.000€

10.ΤΑΠΙΤ 7 έως 11/2013 3.911€

11.Ένωση ξενοδόχων θεσ/νίκης από (2011-2012-2013) 1.500€

12. ΑΕΠΙ 2013-2014 2.075€

13.ΔΕΥΑΛ 31.000€

14.Επιταγή σε ιδιώτη (λόγω Ταμειακής διευκόλυνσης στα Λουτρά) 6.000€

————–

Σύνολο 1.004.822€

1.Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 600.000 € για ανακαίνιση 1ου ορόφου ξενοδοχείου. Δεν βρήκαμε μελέτη και διαγωνισμό, και το έργο είναι ημιτελές.

Από το ποσό των 600.000 ευρώ , δαπανήθηκαν:

-Για το έτος 2013 για έκτακτη εργασία (κλάδεμα δέντρων και καθαρισμό πισίνας 85.560,40 ευρώ,

-Για το έτος 2014 για τις ίδιες εργασίες δαπανήθηκαν 114.680,00 ευρώ. Σύνολο 2013-2014 200.240,40 ευρώ.

-2013 24.600,00€ για τοποθέτηση πλακιδίων σε δύο εξωτερικές τουαλέτες και σε 2 γραφεία του ισογείου του ξενοδοχείου συνολικά 84 m2 δηλ. 292,85 το m2.

2013 18.450,00 € για συντήρηση περιβάλλοντος χώρου ,πρανή κ.λπ.

-και 548Β του 2014 ποσού 24.000,00 € για εργασίες επιχρισμάτων του 1 ου ορόφου.

-2014 ποσού 18.300,00 € για καθαρισμό ρέματος Λουτρών (θα πληρωθεί με μεταχρονολογημένες επιταγές έως τον Μάρτιο του 2015.

-ποσού 21.951,58€ για ελαιοχρωματισμό δωματίων του 1ου ορόφου του ξενοδοχείου, χωρίς τα υλικά , για 25 δωμάτια δηλ.878,00€ / δωμάτιο.

Επίσης, σύμφωνα με το υπ’ αριθμ.35177/26.08.14 έγγραφο των Λουτρών προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση , μένει υπόλοιπο προς χρήση για τις εργασίες του 1ου ορόφου 58.923,36 € ποσό το οποίο είναι αποτυπωμένο μόνο στα χαρτιά.

1.Στο ταμείο μας βρέθηκαν 1.565,00 € ποσό το οποίο ήταν οι εισπράξεις της προηγούμενης ημέρας.

2.Βρήκαμε πολλές χιλιάδες ευρώ στα τελευταία έτη που σχετίζονται με την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου χωρίς να έχουν υπογραφή εξόφλησης από τους δικαιούχους.

3. Τα περισσότερα ΧΕΠ είναι χωρίς υπογραφές από την επιτροπή προμηθειών και εργασιών και δεν ξέρω αν υπάρχει απόφαση Δ.Σ. και Προέδρου, και ίσως να μην έχουν περάσει και από επίτροπο.

4. Υπάρχει περίπτωση υπαλλήλου που της έγινε σιωπηρή ανανέωση της σύμβασης από τον αντιπρόεδρο Γιαμουρίδη Περικλή για ένα χρόνο και φυσικά είναι απλήρωτη.

5. Δεν έχει περάσει από Δ.Σ και δεν έχει γίνει ο ισολογισμός 2013. Δεν έχουν δημοσιευθεί ισολογισμοί για τα έτη 2010, 2011,2012.

6. Υπάρχουν πολλές καταγγελίες στην επιθεώρηση εργασίας και αγωγές στα δικαστήρια από υπαλλήλους κ.λπ. (υπάρχει φάκελος από τον δικηγόρο κ. Μαυρίδη Θεόδωρο) .

7. Έχει απενταχθεί το πρόγραμμα από τον ΟΑΕΔ των ΑΜΕΑ το οποίο γνωστοποιήθηκε στη επιχείρηση στις 22/04/2013.Παρόλο που γνωρίζανε για την απένταξη από τον ΟΑΕΔ συνεχίζανε τις κρατήσεις σύμφωνα με το πρόγραμμα με αποτέλεσμα να υπάρξει ζημία για την επιχείρηση 95.000 χιλ ευρώ.

8. Οι μισθοδοσίες δεν ήταν ελεγμένες από τον επίτροπο καθώς και δεν υπολογιζόταν σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο το οποίο έπρεπε να είναι σε ισχύ από 01/01/2013. Συνέπεια αυτού είναι ότι αναγκαστήκαμε να βγάλουμε αναδρομικά από 01/01/2013 με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί η επιχείρηση με 85.000 ευρώ περίπου.

9. Ζημία 3.500 χιλ ευρώ (λόγω μη συμμετοχής της επιχείρησης στο πρόγραμμα αναπήρων πολέμου και κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής από την Τράπεζα Πειραιώς

10. Υπάρχουν αναλήψεις από τραπεζικό λογαριασμό και πληρωμή χωρίς ΧΕΠ και την νόμιμη διαδικασία σε αρκετά τιμολόγια (τουλάχιστον εγώ δεν βρήκα ΧΕΠ ).

11. Πληρώσαμε μεταχρονολογημένες επιταγές (9-11/2014) 53.036,76 €, από έσοδα της επιχείρησης μετά την ανάληψη των καθηκόντων μας.

ΕΠΙΣΗΣ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ:

ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

n Επικαιροποίηση και επανυποβολή της αρχικής προμελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων της επιχείρησης στο ΥΠΕΚΑ. (ανάθεση σε μηχανικούς )

n Άμεση απάντηση στο υπ΄αρίθ. 196164/6831 π.ε. της 14/3/2014 έγγραφο της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Χωρικού Σχεδιασμού Θεσσαλονίκης.

Ε.Ο.Τ. – ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ – ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ

n Υποβολή σχεδίων ( κατόψεις , τομές κ.λπ.) , τεχνικής έκθεσης των εργασιών ανακαίνισης του 1ου ορόφου στον Ε.Ο.Τ. προς έγκριση.

n Υποβολή σχεδίων υπάρχουσας κατάστασης στο ισόγειο χώρο του Ξενοδοχείου

( εστιατόριο, λινοθήκη, δωμάτια ισογείου, γραφεία, αποθήκες κ.λπ.) στον Ε.Ο.Τ. προς έγκριση.

n Υποβολή σχεδίων υπάρχουσας κατάστασης υπαίθριου αναψυκτηρίου προς έγκριση και επανέκδοση της άδειας λειτουργίας αυτού από τον Ε.Ο.Τ.

n Υποβολή δικαιολογητικών ( σχέδια κ.λπ.) για έλεγχο και επανέκδοση της άδειας λειτουργίας του κυλικείου του Υδροθεραπευτηρίου από τον Ε.Ο.Τ. Έκδοση της προβλεπόμενης άδειας μουσικής για τον εν λόγω χώρο. ( σχετικά έγγραφα Τμήματος Τουριστικής Αστυνομίας Θεσσαλονίκης).

n Υποβολή δικαιολογητικών ( σχέδια κ.λπ.) για έκδοση άδειας λειτουργίας του κυλικείου «Θερμή Άρτεμης» από τον Ε.Ο.Τ.

n Ομοίως υποβολή δικαιολογητικών για την έκδοση άδεια λειτουργίας του κυλικείου των δύο (2) ανοικτών κολυμβητικών δεξαμενών (πισίνες) της εταιρίας.

n Υποβολή δικαιολογητικών για έκδοση άδειας λειτουργίας των δύο (2) υπαίθριων παιδότοπων στο χώρο του αναψυκτηρίου. (Ν.36873/2007) στο Δήμο Λαγκαδά.

n Υποβολή δικαιολογητικών για την έκδοση άδειας λειτουργίας της Αίθουσας Πολλαπλών χρήσεων . ( το υπ΄αρίθ.ΥΕ8828/6-11-2013 έγγραφο Δ/νσης περιβαλλοντικής υγιεινής & υγειονομικού ελέγχου)

n Υποβολή σχεδίων-μελετών και προτεινόμενων κατασκευών περιμετρικά των 2 βυζαντινών ομαδικών λουτήρων (σχετικό έγγραφο της 9ης Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων Θεσσαλονίκης.)

n Σταδιακή αντικατάσταση και συμπλήρωση του εξοπλισμού των δωματίων με τα προβλεπόμενα για την κατηγορία του Ξενοδοχείου.

Όλα τα παραπάνω αφορούν τις ενέργειες που έπρεπε να δρομολογηθούν ευθύς εξαρχής αφού αποτελούσαν σταθερές και διαχρονικές εκκρεμότητες , οι περισσότερες των οποίων ξεκινούν από το 2011. ( πλην των σχεδίων ανακαίνισης 1ου ορόφου Ξενοδοχείου, 2013)

n Δοκιμή ,έλεγχος & συντήρηση του συστήματος πυρανίχνευσης-πυρασφάλειας του Ξενοδοχείου της εταιρίας και συνεργασία με αρμόδιο μηχανικό για τυχόν αλλαγές ή όχι στην σχετική εγκεκριμένη μελέτη , βάσει της οποίας εκδόθηκε και βρίσκεται σε ισχύ το πιστοποιητικό πυροπροστασίας , εν όψει των αλλαγών που προήλθαν από τις εργασίες ανακαίνισης στον 1ο όροφο.

n Διενέργεια εργασιών απολύμανσης-μυοκτονίας σε ετήσια βάση και συνεργασία με πιστοποιημένη εταιρία τόσο για το Ξενοδοχείο όσο και για τις λοιπές εγκαταστάσεις. (προμήθεια σχετικών πιστοποιητικών).

n Ανανέωση ετήσιου ασφαλιστηρίου συμβολαίου Ξενοδοχείου «πυρός και αστικής ευθύνης».

n Ορισμός υπεύθυνου συντηρητή λειτουργίας των λεβητοστασίων της εταιρίας σύμφωνα με την υπ΄αρίθ. Οικ.189533/7-11-2011 Υπουργική Απόφαση του ΥΠΕΚΑ.

ΥΔΡΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ

Δεν υπήρχε σύμβαση με Ιατρό. Κατ΄ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 4 , της υπ΄αρίθ.9833/2009 απόφασης Υπουργού Τουρισμού (ΦΕΚ 1055/2-6-2009) η εταιρία άμεσα πρέπει να προβεί στην απασχόληση (πρόσληψη , σύμβαση έργου κ.λπ.) Ιατρού δηλώνοντας τα πλήρη στοιχεία του ( ειδικότητα , αριθμός μητρώου κ.λπ.) στην αρμόδια υπηρεσία του Ε.Ο.Τ.

Επίσης για 5 μήνες ήταν εκτός λειτουργίας (Μάιος-Σεπτέμβριος) τα δύο βυζαντινά χαμάμ (καμένες αντλίες) ενώ πρέπει να αναφερθεί ότι και το εστιατόριο της επιχείρησης κατά την καλοκαιρινή περίοδο λειτουργούσε μόνο Σ/Κ.

Η αναγνώριση του φυσικού πόρου ως ιαματικού δεν έχει ολοκληρωθεί. Είχε κατατεθεί σχετικός φάκελος τον 7/2013 χωρίς τις ραδιολογικές αναλύσεις . Τον 12/2014 ξεκίνησαν οι απαραίτητες ενέργειες σε συνεργασία με τον ΔΗΜΟΚΡΙΤΟ.

ΔΕΠΑΘΑ

Μη συμμετοχή στο πρόγραμμα. Κατάπτωση εγγυητικής ( συμμετοχής στο διαγωνισμό) ύψους 3.500,00 ευρώ.

ΚΑΠΗ 2014

Η επιχείρηση δεν συμμετείχε στο πρόγραμμα λουτροθεραπείας έτους λόγω μη υποβολής πρότασης-προσφοράς.

Συμπερασματικά θα ήθελα να σας πω τα εξής:

Όπως γνωρίζετε η επιχείρηση των λουτρών λειτουργεί αυτοτελώς χωρίς καμιά επιχορήγηση από τον Δήμο ή άλλο δημόσιο φορέα καλύπτοντας από ίδια έσοδα τις δαπάνες της. Από τα ποιο πάνω παραδείγματα φαίνεται ξεκάθαρα η σπατάλη και η έλλειψη σωστής και χρηστής διαχείρισης που υπήρξε από τις απ’ ευθείας αναθέσεις για έργα που η πραγματική τους αξία θα ήταν ίσως στο 1/20 του τελικού ποσού. Επίσης υπήρξε σπατάλη σε πληρωμές με απόδειξη δαπάνης για εργασίες κλαδέματος δέντρων και καθαρισμό πισίνας ύψους 200.000,00 € στα δύο τελευταία έτη. Να υποθέσουμε δηλαδή ότι κλαδεύτηκε όλος ο ορεινός όγκος του δήμου μας και καθαρίστηκε η λίμνη Λαγκαδά.

Ενώ η Δ.Ε.Η. διέκοψε την ηλεκτροδότηση της επιχείρησης ήδη από τον Μάρτιο του 2014 και δεν έγινε καμία ενέργεια επίλυσης του προβλήματος, από την παρελθούσα διοίκηση, παρά ταύτα τα ακίνητα ήταν ηλεκτροδοτούμενα χωρίς να γνωρίζουμε ποιος πότε και εάν ύστερα από νόμιμη αδειοδότηση της Δ.Ε.Η. επαναηλεκτροδοτήθηκαν.

Οι αγωγές των υπαλλήλων κατά της επιχείρησης για τα δεδουλευμένα τους, των προμηθευτών διότι δεν έχουν τηρηθεί οι νόμιμες διαδικασίες, οι υπέρογκες οφειλές στο δημόσιο (ΙΚΑ ,ΔΟΥ) την έχουν γονατίσει, καθώς δεν μπορούμε ούτε να φανταστούμε τα ποσά που θα εκδικαστούν από τα δικαστήρια.

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι από αγωγές σε βάρος της Επιχείρησης, αλλά και από καταγγελίες στην αρμόδια Επιθεώρηση Εργασίας Δυτικού Τομέα Θεσσαλονίκης προκύπτει ότι φαίνεται να υπήρξαν κατά την περίοδο 2011 – 2014 εργαζόμενοι οι οποίοι εργάζονταν χωρίς σύμβαση εργασίας, γεγονός που αντιβαίνει ευθέως τη νομιμότητα. Το δυσάρεστα εντυπωσιακό γεγονός είναι ότι κάποιοι από τους εργαζόμενους αυτούς κατέχουν και έχουν καταθέσει τόσο στην Επ. Εργασίας αλλά και στο Ι.Κ.Α. ιδιωτικά συμφωνητικά στα οποία φέρεται να υπογράφει ο πρώην Πρόεδρος της Επιχείρησης και πρώην Δήμαρχος και α) να αναγνωρίζει διαστήματα εργασίας, δηλαδή να αποδέχεται την μη σύννομη εργασία και β) να υπόσχεται να καταβάλλει οφειλόμενους μισθούς μηνών σε διάστημα λίγων εβδομάδων. Δεν θα πρέπει να αγνοηθεί πως κάποιοι από τους εργαζόμενους αυτούς εισέπραξαν μέρος της οφειλής, χωρίς αυτό να είναι καταγεγραμμένο στα βιβλία της Εταιρίας. Επιπλέον δεν θα πρέπει να αγνοηθεί πως η αδήλωτη εργασία έχει συνέπειες σε βάρος της Επιχείρησης όχι μόνο σε ό,τι αφορά τους μισθούς που αξιώνουν όσοι φέρεται να εργάσθηκαν, αλλά και σε πρόστιμα από το Ι.Κ.Α., ποσά που διογκώνουν υπέρμετρα το οικονομικό πρόβλημα της Επιχείρησης. Φυσικά ουδέποτε μέχρι και σήμερα λάβαμε οποιαδήποτε απάντηση για το πως και με ποιον τρόπο και κυρίως με ποιο δικαίωμα συνέβαιναν τα παραπάνω και ούτε γνωρίζουμε εάν οι εργαζόμενοι αυτοί αποτελούσαν υπάλληλοι της Επιχείρησης ή του πρώην Προέδρου, ερώτημα στο οποίο μόνο αυτός μπορεί να απαντήσει, αν και πεισματικά το αποφεύγει.

Σε συνάρτηση με τα παραπάνω θα πρέπει να σημειώσουμε πως ενώ μέχρι την ανάληψη των καθηκόντων μας και επισκεπτόμενοι τον χώρο των Λουτρών διαπιστώναμε πληθώρα εργαζομένων, αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων αντικρίσαμε μόλις … μόνιμους υπαλλήλους και … με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου.

Τέλος και χωρίς καμία διάθεση να επαινέσουμε το έργο της νέας Διοίκησης και όλων των μελών της, αξίζει να αναφέρουμε πως υπό τη νέα Διοίκηση και με τη λειτουργία μέρους μόνο των εγκαταστάσεων, τα έσοδα της Επιχείρησης είναι ιδιαιτέρως αυξημένα σε σχέση με τα έσοδα που έχουν εγγραφεί από την προηγούμενη Διοίκηση.

Οι παραπάνω διαπιστώσεις προέρχονται από έρευνα μηνών και ενδελεχή εργασία τόσο των μελών του νέου Δ.Σ. όσο και των υπαλλήλων, αφού μετά την άρνηση της απερχόμενης Διοίκησης να μας παραδώσει στοιχεία έπρεπε μόνοι μας να προβούμε σε έλεγχο. Ο καταιγισμός δε αγωγών, αναφορών και δημοσίων εγγράφων για όλα τα παραπάνω ήταν πρωτοφανής και μας επιβάρυνε με επιπλέον εργασία προκειμένου να καταλήξουμε στα όσα ενδεικτικά περιγράφουμε. Είναι δε άγνωστο εάν υπάρχουν και άλλες εκκρεμότητες οι οποίες θα εμφανισθούν στο μέλλον και αφορούν το διάστημα 2011 – Αύγουστος 2014.

Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, είναι η επιχείρηση να βαδίζει με μαθηματική ακρίβεια στο τέλμα και την υποβάθμιση. Ένα στολίδι του Δήμου μας να πνίγεται στα χρέη που δημιούργησε η απελθούσα διοίκηση, χρέη που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε εμείς.

Τα ιαματικά λουτρά του Λαγκαδά γνωστά στο Πανελλήνιο για τις θεραπευτικές τους ιδιότητες ψυχορραγούν. Θα ήταν ίσως εύκολο και λυτρωτικό για όλους να κλείσει η επιχείρηση και να τεθεί για εκκαθάριση. Όμως η δική μας σκέψη δεν μπορεί να πάει προς σ’ αυτήν την κατεύθυνση και φαντάζομαι πολύ περισσότερο η δική σας. Μια φθίνουσα και καταστροφική πορεία της επιχείρησης κατά την τελευταία τριετία, θα ήταν άδικο να χρεωθεί στη δική μας θητεία. Δεν θα μας το συγχωρούσε κανείς, ούτε και μείς τον εαυτό μας, αλλά αυτό είναι ίσως το λιγότερο. Τα λουτρά είναι το σήμα κατατεθέν της πόλης μας και πέρα από τις ιαματικές και θεραπευτικές υπηρεσίες που προσφέρει στους δημότες μας αλλά και σ’ όλο κόσμο, έχουν ιστορική αξία για την περιοχή. Μη ξεχνάμε ότι ο βυζαντινός ομαδικός λουτήρας «Ιουστινιανός» κτίστηκε το 900 μΧ. ενώ η «Μυγδονία» το 1400 μΧ.

Πέρα απ’ αυτά η πόλη του Λαγκαδά θα μπορούσε να είναι μια λουτρόπολη και να δίνει δουλειά και εισόδημα σχεδόν στο σύνολο των κατοίκων του.

Δεν θα ήθελα αυτήν την στιγμή να μπούμε σε προτάσεις καθώς οι παθογένειες της επιχείρησης είναι μεγάλες και θα χρειαστεί πολύς διάλογος για να βρούμε την καλύτερη δυνατή και βιώσιμη λύση. Το μόνο που ζητάμε είναι, πρώτα την δική σας συμπαράσταση και έπειτα όλων των φορέων του δήμου μας (πολιτικών, δημοτικών, επαγγελματικών, πολιτιστικών, αθλητικών κ.λ.π.).

Για όλα αυτά πρέπει να αγωνιστούμε από κοινού.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ 2014

του Διοικητικού Συμβουλίου

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Η. ΜΑΡΚΟΥ

Κοινοποίηση:

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση
Live Lagadas

Σχετικά Αρθρα