Είναι γεγονός ότι η πανδημία σε ορισμένους τομείς, έχει επιφέρει σημαντικές καινοτομίες στον τομέα της εξυπηρέτησης των πολιτών, απαλλάσσοντας τον από το μαρτυρικό αλισβερίσι με την γραφειοκρατία και δη, με υπηρεσίες που μπορεί να φτάσουν τον άτυχο πολίτη σε εξοργιστική κατάσταση.
Δυστυχώς όμως, υπάρχουν ακόμη κάποια ζητήματα που για να εξυπηρετηθεί ένας άνεργος, απαιτείται η «αυτοπρόσωπη» παρουσία.
Βέβαια λόγο της covidοκατάστασης για να πραγματοποιηθεί η αυτοπρόσωπη παρουσία σε μία υπηρεσία απαιτεί «ραντεβού» το οποίο ο πολίτης πρέπει να κλείσει μέσω mail, ή μέσω τηλεφώνου.
Αν ο «ατυχής» πολίτης δεν διαθέτει e mail (ναι, υπάρχουν και οι πολίτες που δεν διαθέτουν τέτοιο, και ούτε την εξοικείωση με την τεχνολογία) πρέπει να καταφύγει αναγκαστικά στη τηλεφωνική επικοινωνία.
Τι γίνεται όμως όταν είναι από «αυτά» τα τηλέφωνα που δεν τα σηκώνει ποτέ κανείς;
Μία τέτοια περίπτωση είναι και τα τηλέφωνα της εξυπηρέτησης των πολιτών στο υποκατάστημα του ΟΑΕΔ Λαγκαδά, το περίφημο 2394026120.
Δευτέρα 19 Ιουλίου 2021, προσπαθήσαμε μετά από καταγγελία ανέργου να επικοινωνήσουμε με την αρμόδια υπηρεσία του γραφείου Λαγκαδά, για να κλείσουμε ραντεβού, ώστε να εξυπηρετηθεί.
Από τις 09.30 το πρωί μέχρι τις 13.30 το περίφημο 2394026120 ήταν κατειλημμένο, με αποτέλεσμα η επικοινωνία να μην είναι εφικτή.
Και εδώ γεννάται το ερώτημα με ποιον τρόπο μπορεί ένας απλός πολίτης να πολεμήσει τον ζαμανφουτισμό…..που έχει πιάσει ταβάνι;