Edit Content

Η καθημερνή σας ενημέρωση για τον Δήμο Λαγκαδά, την Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο δωρεάν στο διαδίκτυο

Χρυσοστόμου Σμύρνης 25

+30 6907651080

Τρίτη 30/04/2024

86η ΔΕΘ: Ψηφιακή τεχνολογία απο την WAYMORE IO και GFD WEB BRAIN

Πώς μια Ελληνική εταιρεία η GFD WEB BRAIN δημιουργεί τεχνολογίες και υπηρεσίες μέσα από την μεγαλύτερη πλατφόρμα WAYMORE IO στον κόσμο  που επιτρέπει σε εταιρείες να επικοινωνούν καλύτερα και πιο αποτελεσματικά με το κοινό τους.

Η GFD WEB BRAIN στην 86η ΔΕΘ απο το περίπτερο 8 σταντ 46 θα σας παρουσιάσει νέες καινοτομίες για τις Επιχειρήσεις νέες καινοτομίες που βοηθούν τις επιχειρησεις να αναπτύξουν τον στόχο τους και κυρίως στις επιχειρήσεις του Επιμελητήριου Θεσσαλονίκης  και σε ολους που θα περάσουν απο το Περίπτερο που ενδιαφέρονται να ενισχύσουν την ψηφιακή τους ταυτότητα μέσα απο τους Αυτοματισμούς .

Η GFD WEB BRAIN στην 86η ΔΕΘ έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα Project, μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, καθώς και τις τάσεις και τις τεχνολογίες που εφαρμόζονται διεθνώς από κορυφαίες επιχειρήσεις.

Στα πλαίσια της 86η ΔΕΘ η GFD WEB BRAIN θα προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ συμβουλευτική υποστήριξη και ψηφιακή Έκθεση της επιχείρησης σας
η της Εταιρίας σας MARKETING υποστηρίζοντας τις ψηφιακές σας επιχειρηματικές ιδέες μέσα από τους Μεγαλύτερους κολοσσούς της Ψηφιακής Τεχνολογίας στον Κόσμο .

Ελάτε να μας γνωρίσετε στο Περίπτερο 8 Stand 46 όπου θα βρίσκεται η ομάδα μας για τις ημέρες 10 μέχρι και 18 Σεπτεμβρίου.
Θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε!

Η AMD Telecom για πολλά χρόνια κινείται ανάμεσα στους μεγάλους τεχνολογικούς κολοσσούς κάπως αθόρυβα για τα δεδομένα της ελληνικής Startup σκηνής.

Όσο αθόρυβα δηλαδή μπορεί μια εταιρεία να εξυπηρετεί παγκόσμιους γίγαντες, όπως η Microsoft, η Uber και η Revolut. Το 2020 όμως ήταν η χρονιά που τα ονόματα Routee και WayMore, δύο πλατφόρμες που έχει αναπτύξει η AMD Telecom, ακούστηκαν δυνατά σε πάνω από 200 χώρες του κόσμου.

Ο χρήστης της πλατφόρμας πρέπει απλώς να θέσει αρχικά κάποιους λογικούς κανόνες (If This Then That) και στη συνέχεια η WayMore αναλαμβάνει απολύτως αυτό- νομα την εκτέλεση όλων των communication workflows, ενώ ταυτόχρονα το AI της πλατφόρμας εκπαιδεύεται στις ανάγκες του συγκεκριμένου κοινού και προτείνει αποδοτικότερους τρόπους επικοινωνίας.

Σκοπός της τεχνολογίας είναι να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά και να εξυπηρετεί τις ανάγκες τους.

Σήμερα αυτό είναι πιο απαραίτητο από ποτέ.

Οι νέες συνθήκες απαιτούν από κάθε επιχείρηση –μικρή ή μεγάλη– να διαθέτει ψηφιακή παρουσία και ολοκληρωμένη omnichannel επικοινωνία. Η πολύχρονη εμπειρία της AMD Telecom, καθώς και οι πάνω από 2.000 ενεργοί πελάτες της (Microsoft, UBER, WeChat, Yandex, Viber, AXA Insurance, Mail.Ru, Εθνική Τράπεζα, Aegean Airlines κ.ά.) της επιτρέπουν να διεισδύσει και να κατανοήσει τις εξατομικευμένες ανάγκες των εταιρειών σε κάθε κλάδο ανά τον κόσμο.

Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και έξυπνους αυτοματι- σμούς, επαναπροσδιορίζει βασικές επιχειρηματικές διαδικασίες σε όλα τα επίπεδα ενός οργανισμού, είτε πρόκειται για μικρές επιχειρήσεις, είτε για κολοσσούς, είτε ακόμα και για μεμονωμένους developers.

Με τη βοήθεια των experts, που παρέχουν 24/7 support, και όπλο την προηγμένη τεχνολογία, κάθε επιχείρηση μπορεί να περάσει με επιτυχία στο επόμενο βήμα και τη νέα εποχή, να καλύψει αποτελεσματικά τις ανάγκες της αλλά και να διευρύνει τους ορίζοντές της με καινούργιες δυνατότητες που θα την οδηγήσουν στην αύξηση της κερδοφορίας της.

Ο παγκόσμιος τηλεπικοινωνιακός πάροχος «made in Thessaloniki».

Η AMD Telecom είναι μια «game changing» τεχνολογική εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το 2000 στη Λητή της Θεσσαλονίκης από τον τότε προγραμματιστή και νυν CEO, Δημήτρη Ρόκο.

Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει φυσική παρουσία με γραφεία σε 32 χώρες και πάνω από 2000 εταιρικούς πελάτες και ομίλους.

Στους πελάτες της AMD Telecom περιλαμβάνονται μερικές από τις πιο γνωστές εταιρείες Fortune 500, MNOs, Social Networking Platforms, Global Email Providers και Global Resellers, ανάμεσά τους μεγάλες μηχανές αναζήτησης, η Micro- soft, η UBER, η WeChat, η Yandex, η Revolut, η Viber, η AXA Insurance, η Εθνική Τράπεζα αλλά και η Aegean Airlines.

H αμιγώς ελληνική εταιρεία προσφέρει τα τελευταία 20 χρόνια πληθώρα καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας σε 220 χώρες στον κόσμο, που κυμαίνονται από λύσεις ανοιχτής συνδεσιμότητας (open connectivity), υπηρεσίες omnichannel επικοινωνίας και marketing με την αξιοποίηση όλων των διαφορετικών καναλιών (SMS, Email, Viber, Push notification, Voice, κ.ά.), ευέλικτων API, έως και λύσεις δημιουργίας αυτοματισμών ενεργειών marketing και επιχειρησιακών communication workflows.

Η AMD Telecom, έχοντας το μεγαλύτερο ιδιόκτητο δίκτυο επικοινωνιών στον κόσμο, μπορεί και παρέχει tailor made λύσεις και υπηρεσίες σε όλους τους πελάτες της, ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής τους και τον κλάδο δραστηριότητάς τους.

Μέσα στο πλαίσιο των επενδύσεων στην ανάπτυξη πρωτοποριακών και τεχνολογικά ανεπτυγμένων λύσεων, η εταιρία έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της με δύο «intelligent» business units, τη Routee (Communication Platform as a Service – CPaaS) και τη WayMore (Marketing Automation).

Στόχος της AMD Telecom μέσα από αυτές τις δύο εξειδικευμένες πλατφόρμες, είναι να καλύψει τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων σε τοπικό και διεθνές επίπεδο για ψηφιακό μετασχηματισμό.

Κοινοποίηση:

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση
Live Lagadas

Σχετικά Αρθρα

nea stegastra staseis

Δήμος Λαγκαδά: Νέα στέγαστρα στάσεις λεωφορείων του ΟΑΣΘ

Εντός των χρονοδιαγραμμάτων που είχε θέσει το Τμήμα Συγκοινωνιών και Εγκαταστάσεων της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Λαγκαδά, ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση των δεκατεσσάρων (14) νέων στεγάστρων σε στάσεις των λεωφορείων