Edit Content

Η καθημερνή σας ενημέρωση για τον Δήμο Λαγκαδά, την Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο δωρεάν στο διαδίκτυο

Χρυσοστόμου Σμύρνης 25

+30 6907651080

Παρασκευή 26/04/2024

Νέες αρμοδιότητες στην Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαγκαδά

Νέες αρμοδιότητες στην Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαγκαδά δίνει ο Δήμαρχος Λαγκαδά

ΘΕΜΑ: «Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 1206/2019 Απόφασης Δημάρχου με θέμα:
«Εκχώρηση αρμοδιοτήτων στη Γενική Γραμματέα, εξουσιοδότηση υπογραφών».
Απόφαση αρ.: 436/2022
Ο Δήμαρχος Δήμου Λαγκαδά Νομού Θεσσαλονίκης
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 παρ. 1 περ. δ. του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»
(ΦΕΚ87/τ.Α’/07-06-2010).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 161 παρ. 6 του Ν. 3584/2007 (ΦΕΚ 143/Α’) , όπως
τροποποιήθηκε και ισχύει με τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 38 του Ν. 3801/2009
(ΦΕΚ 163/Α’), σχετικά με τις αρμοδιότητες του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.
3. Το άρθρο 3 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (ΦΕΚ 2925/01-11-2012
τ. Β’), σχετικά με τον καθορισμό των αρμοδιοτήτων του Γενικού Γραμματέα του Δήμου
Λαγκαδά.
4. Την υπ’ αριθ. 934/25.204/23-9-2019 απόφαση Δημάρχου Λαγκαδά περί πρόσληψης της
κας. Ελένης Δραγατίδου ως Γενικής Γραμματέα στο Δήμο Λαγκαδά.
5. Την υπ’ αριθ. 1206/36918/06-12-2019 (ΑΔΑ: 6ΠΧΧΩΛΛ-551) Απόφαση Δημάρχου με
θέμα: Εκχώρηση αρμοδιοτήτων στη Γενική Γραμματέα, εξουσιοδότηση υπογραφών.
6. Την υπ’ αριθ. 353/19104/11-04-2022 (ΑΔΑ:ΨΛ50ΩΛΛ-ΤΥΝ) Απόφαση Δημάρχου με
θέμα: Ορισμός νέων Αντιδημάρχων, μεταβίβαση αρμοδιοτήτων, εξουσιοδότηση
υπογραφών.
7. Τις παρούσες υπηρεσιακές ανάγκες.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Την τροποποίηση της υπ’ αριθ. 1206/36918/06-12-2019 (ΑΔΑ:6ΠΧΧΩΛΛ-551)
Απόφασης Δημάρχου με θέμα την εκχώρηση αρμοδιοτήτων στη Γενική Γραμματέα,
εξουσιοδότηση υπογραφών και η οποία διαμορφώνεται ως εξής:
Την εκχώρηση στη Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαγκαδά, κα. Ελένη
Δραγατίδου, αρμοδιοτήτων που αφορούν κυρίως στο συντονισμό των δημοτικών
υπηρεσιών, προς αποδοτική και αποτελεσματική εξασφάλιση της επίτευξης των
περιοδικών στόχων και προγραμμάτων του Δήμου. Ειδικότερα:

1. Να παρέχει οδηγίες, να δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα, να συντονίζει
τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους σε συνεργασία με τους
αντίστοιχους προϊσταμένους.

2. Να μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες των θεμάτων
που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής
Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής, σύμφωνα με
την ημερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει
ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρό τους.

3. Να παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του
Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και
της Εκτελεστικής Επιτροπής από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου σε συνεργασία με
τους αρμόδιους Προϊσταμένους.

4. Να συμμετέχει στις διαδικασίες κατάρτισης του Επιχειρησιακού Σχεδίου και
των Ετησίων Προγραμμάτων Δράσης του Δήμου και να παρακολουθεί την επίτευξη των
περιοδικών στόχων και την υλοποίηση των αντίστοιχων προγραμμάτων που
αποφασίζονται από τα πολιτικά όργανα του Δήμου.

5. Να μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών
δράσης του Δήμου, σύμφωνα με τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και να ενημερώνει σχετικά την Εκτελεστική Επιτροπή.

6. Να οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο και να μεριμνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικής δράσης των υπηρεσιών του Δήμου, την προσαρμογή της λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του στελεχικού δυναμικού και των τεχνικών μέσων του Δήμου.

7. Να δύναται να συγκαλεί περιοδικά ή κατά περίπτωση Συντονιστικά
Συμβούλια, στα οποία μετέχουν με εκπροσώπους τους το σύνολο ή μέρος (ανάλογα με
ομοιογενή θεματικά αντικείμενα) των υπηρεσιών του Δήμου.

8. Να παρακολουθεί τις δραστηριότητες των νομικών προσώπων του Δήμου
και να συνεργάζεται με τις διοικήσεις τους, ώστε να εξασφαλίζεται η εναρμόνιση των
αποτελεσμάτων από την δραστηριοποίησή τους προς τους στόχους του Δήμου.

9. Να εισηγείται προς τα αρμόδια όργανα κανονιστικές αποφάσεις σχετικές με
τη βελτίωση της εσωτερικής λειτουργίας του Δήμου.

10. Να εισηγείται προς τον Δήμαρχο προτάσεις στρατηγικού προγραμματισμού
του Δήμου, αποτελεσματικής οργάνωσης και αποδοτικής λειτουργίας, καθώς και να
ενημερώνει για την πορεία υλοποίησης αυτών, εισηγούμενη προτάσεις βελτίωσης, όπου
κρίνεται απαραίτητο.

11. Να μεριμνά για πιθανές πηγές χρηματοδότησης των αναπτυξιακών
προγραμμάτων του Δήμου (προγράμματα συγχρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή
Ένωση, προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εθνικά προγράμματα, έργα ΣΔΙΤ, έργα
αυτοχρηματοδοτούμενα κλπ), με ευθύνη και εποπτεία στο Αυτοτελές Τμήμα
Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής του Δήμου και στα ΚΕΠ του Δήμου, οι
αρμοδιότητες των οποίων περιγράφονται στο άρθρο 11 και άρθρο 19 αντίστοιχα, του
Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

Στο πλαίσιο άσκησης όλων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων της, η Γενική Γραμματέας οφείλει προηγουμένως να ενημερώνει τον Δήμαρχο.
Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα της Θεσσαλονίκης και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Λαγκαδά και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Εσωτερική Διανομή :
1. Γραφείο Δημάρχου
2. κα Γενική Γραμματέα
3. Ορισθέντες Αντιδημάρχους
4. κ.κ. Προϊσταμένους Υπηρεσιών
5. Δημοτικές Ενότητες
6. ΚΕΠ Δήμου
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΑΓΚΑΔΑ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΑΧΜΑΤΖΙΔΗΣ

Κοινοποίηση:

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση
Live Lagadas

Σχετικά Αρθρα