Το Gov.gr Wallet, η επίσημη εφαρμογή της Ελληνικής Δημοκρατίας για την αποθήκευση και διαχείριση ψηφιακών εγγράφων, αναβαθμίζεται με νέες υπηρεσίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των πολιτών.
Νέες προσθήκες στην εφαρμογή
Σύμφωνα με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η αναβάθμιση περιλαμβάνει:
-
Θυρίδα του Πολίτη: Οι πολίτες θα μπορούν να αποθηκεύουν και να διαχειρίζονται ψηφιακά έγγραφα, όπως πιστοποιητικά και ληξιαρχικές πράξεις, από δημόσιες υπηρεσίες. Η νέα λειτουργία θα περιλαμβάνει ειδοποιήσεις και δυνατότητα αναζήτησης εγγράφων.
-
Ψηφιακός βοηθός mAigov: Ένα εργαλείο υποστήριξης που θα καθοδηγεί τους πολίτες στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών του Δημοσίου.
-
Δυνατότητα συγκατάθεσης: Μέσω της εφαρμογής οι χρήστες θα μπορούν να δίνουν ηλεκτρονικά τη συγκατάθεσή τους για την άντληση προσωπικών δεδομένων από δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς.
Επέκταση διαθέσιμων εγγράφων
Στο Gov.gr Wallet θα προστεθούν και νέες κατηγορίες εγγράφων, όπως:
- Στοιχεία ακινήτων για όσους έχουν ακίνητα με Κωδικό Αριθμό Εθνικού Κτηματολογίου.
- Ψηφιακές επαγγελματικές ταυτότητες για δικηγόρους, ιατρούς, μηχανικούς και άλλους επαγγελματίες.
- Διαπιστεύσεις για δημοσιογράφους, κυρίως όσους καλύπτουν αθλητικά γεγονότα.
Στατιστικά χρήσης της εφαρμογής
Η εφαρμογή Gov.gr Wallet έχει ήδη εγκατασταθεί από περισσότερους από 5,3 εκατομμύρια πολίτες. Από αυτούς, πάνω από 4 εκατομμύρια έχουν αποθηκεύσει την αστυνομική τους ταυτότητα, ενώ περισσότεροι από 3 εκατομμύρια έχουν καταχωρήσει το δίπλωμα οδήγησής τους.
Η εφαρμογή ενισχύεται συνεχώς, στο πλαίσιο της στρατηγικής του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του Δημοσίου.