Edit Content

Η καθημερνή σας ενημέρωση για τον Δήμο Λαγκαδά, την Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο δωρεάν στο διαδίκτυο

Χρυσοστόμου Σμύρνης 25

+30 6907651080

info@gfd.gr

Σάββατο 04/02/2023

Ο Δήμαρχος Λαγκαδά Κουνάει το δάχτυλο για το 1ο Γυμνάσιο

Αναφορικά με το δελτίο του Δήμου Λαγκαδά έχουμε την εντύπωση ότι για μια ακόμα φορά ο Δήμος με την απραξία τους ήρθαν να πετάξουν την Μπάλα στην κερκίδα ……

Γράφει ο Νικος Μ*******ς

Δηλαδή οι μαθητές οι καθηγητές και οι Γονείς τι έχουν και θέλουν να αποκομίσουν πολιτικό όφελος ….

Μήπως παίζουν οι υπεύθυνοι του Δήμου με την νοημοσύνη μας προς όφελος τους για να καλύψουν την χρόνια ακαμψία τους και να διχάσουν τους γονείς την ίδια ώρα που έχουν κοινό συμφέρον …..

Γιατί οι γονείς δεν ξεσηκωθήκαν και οι 311 να σχολιάσουν και τους θεωρεί ο Δήμος εργαλειοποιημένους σύμφωνα με το δελτίο τύπου …..

Φοβάται να πάρει ξεκαθαρη θέση ο Δήμος , έχει έλλειψη υπευθυνότητας, αδιαφορεί, ή έχει συμπτώματα δυοξύνης.

Τι προσπαθεί να πετύχει υιοθετώντας μια τέτοια στάση; Να κερδίσει χρονο για την μεγαλη φυγή που την εχει θεμελιώσει την τελευταία 12 ετία ?

Προσπαθεί να μην εμπλακεί στο θέμα με χρόνιες δικαιολογίες ……

Κρατώντας αποστάσεις γειώνει καταστάσεις και κουναει το δάχτυλο στους μαθητές , καθηγητές και Γονείς .

Την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια, πετάω την μπάλα στην εξέδρα και λέω ότι οι λύσεις για το σχολείο πρέπει να βρεθούν από τους υπαλλήλους που έχουν βαθύτερη γνώση του Δήμου μας …

ΔΕΙΤΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Είναι απορίας άξιο εάν ορισμένοι ενδιαφέρονται πραγματικά για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου ή εάν εργαλειοποιούν τη μαθητική κινητοποίηση θέλοντας να αποκομίσουν πολιτικό όφελος», δήλωσε μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο Δήμαρχος Λαγκαδά κ. Ιωάννης Ταχματζίδης.

Κοινοποίηση:

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση
Live Lagadas

Σχετικά Αρθρα

Ανοίγει η ψηφιακή αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης υπεγράφη σήμερα, με την οποία αποφασίστηκε η έναρξη λειτουργίας της ειδικής ψηφιακής